1394-05-09 12:07
3184
0
18285

بازدید رجبی از موسسه آموزش عالی میلاد گلستان + تصاویر

دکتر عبدالکریم رجبی نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی از موسسه آموزش عالی میلاد گلستان بازدید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، این بازدید با حضور فرماندار مینودشت، اعضای شورای اسلامی و رییس اداره ورزش و جوانان این شهر همراه بود.

دکتر عقیل تقوی عضو هیئت مؤسس این موسسه، از زحمات دکتر رجبی و کلیه مسئولین محلی که در توسعه این موسسه نقش داشتند سپاسگزاری کرد و به تشریح وضعیت فعالیت موسسه آموزش عالی میلاد گلستان از ابتدا تابه‌حال پرداخت.

در این دیدار رجبی به بررسی مشکلات این موسسه پرداخت و قول داد در اولین فرصت افزایش برخی از رشته‌های اولویت‌دار موسسه آموزش عالی میلاد گلستان را فراهم آورد.

وی همچنین خطاب به مسئولین محلی خواست جهت توسعه موسسه آموزش عالی میلاد گلستان اقدامات لازم را انجام دهند.

اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت نیز با تقدیر از زحمات مسئولین این موسسه برای اعتلای علم گفت: مثل گذشته به حمایت‌های خود از این موسسه تازه تأسیس ادامه خواهد داد.

رجبی در حاشیه این بازدید با اعضای شورای اسلامی روستاهای پلنگر، برنجوین و دوزین نیز دیدار کرد و قول داد مشکلات عمده این روستاها را بررسی و رفع نماید.

این بازدید یک‌روزه با برگزاری جلسه با اعضای شورای شهر مینودشت در محل فرمانداری این شهرستان و استماع مشکلات این شهر از زبان اعضای شورای شهر بود و تصمیم بر آن شد تا برای رفاه حال شهروندان مینودشت کار ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی این شهر رسیدگی شود.

nilkooh332 1

nilkooh332 1

nilkooh332 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.